سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
از نافرمانى خدا در نهانها بپرهیزید چه آن که بیننده است هم او داورى کننده است . [نهج البلاغه]
.. .. persian rapper all over the world .. ..

  نویسنده: enemy5rapper  
 

 

رضا پیشرو متولد بهمن ماه 1364 است.او از 5 سال پیش شروع به رپ خوانی کرده است که طی آن دو آلبوم بیرون داده است.(یک آلبوم کامل و یک آلبوم در حال تکمیل)او در آلبوم اول خود که وقت کثیف نام داشت در حدود 18 آهنگ پخش کرد که تعدادی از آنها در نت پخش نشد.نکته جالب آن است که آهنگ وقت کثیف هیچوقت بر روی نت نیامد.


  اگر بخواهیم از آلبوم اول رضا چند آهنگ قشنگ نام ببریم می توانیم به نام آهنگ های پرده آخر و لبخند تلخ و وقت کثیف اشاره کرد.

 

 


  رضا در طول 5 سال سابقه کاری خود بدترین آهنگ های خود را از این آلبوم نام می برد.آهنگ هایی که با ابد و داریا ریکورد شد.مانند:Fuck (zed bazi با همکاری داریا و فینچر.(که رضا ابراز پشیمونی کرد از خوندن این آهنگ).تغییر به همراهی داریا و فینچر.محبوبیت و مقابله هر دو با همراهی ابد و خودخواه با همکاری داریا.


  آلبوم دوم او که واقعیت نام دارد تحول عظیمی در سبک رپ در ایران بوجود آورد.این آلبوم از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار است که در حال به پایان رسیدن است.رضا پیشرو در این آلبوم در حدود 15الی18 آهنگ خوانده است که هرکدام از زیبایی خاصی بر خوردار است.این آلبوم با آهنگ های زیبا و Text های قویش باعث شد رضا را در صدر برترین رپرهای ایران جای دهد.


  بیشتر آهنگ های این آلبوم با همکاری امیر تاتالو بهترین خواننده سبک R & B در ایران است.رضا دلیل این کار را صدای زیبای امیر و دلنشین بودن سبک R & B اعلام می کند.اکثر آهنگ های این آلبوم زیبا هستند و تعدادی از آنها از پر طرفدارترین آهنگ های پرشین رپ هستند.مانند: واقعیت(با موضوع سیاسی به همراه ابلیس علی کینگ و تاتالو)باید برم(موضوع شخصی)برو از پیش من(با همکاری تاتالو و تهی و روزبه)سفری بی انتها(آهنگی معنوی با همکاری انزیپر)زندانی و چشام ندید و ...


  رضا 3ماه در زندان به دلیل خواندن آهنگ واقعیت در حبس بود.


  پیشرو و 3پاک القاب رضا بودند که وی در اواسط کارش تصمیم می گیرد لقب 3پاک را واسه همیشه از خود دور کند به همین دلیل آهنگی را با نام 021 می خواند که در آن این موضوع اعلام می شود.


  آهنگ مورد علاقه رضا باید برم است که در آخر این آهنگ تصمیم گرفته بود 2سال رپ نخواند اما به دلایلی نتوانست این کار را بکند و تصمیم گرفت ادامه دهد و خیلی ها را با این تصمیم خوشحال کرد.


  رضا پیشرو همیشه از سروش لشگری ملقب به هیچ کس به عنوان برترین رپ کن ایران در کنار خود نام می برد.


  وی می گوید برای انتخاب بهترین خواننده فقط نیاز به گوش دادن به آهنگ های او نیست. بلکه باید واقعیت زندگی او را دانست.


  نامزد وی که ملقب به آتش است تا به اینجا دو آهنگ بیرون داده است که یکی با همکاری خود رضا و پیمان قدرت بود بود و دیگری هم به تنهایی ریکورد کرده است.


موفق باشید


 
   
دوشنبه 85 آبان 1 ساعت 11:15 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  عکس های پویزن پویتس
سعید توپاک
سالومه
امیر تاتالو
بیوگرافی رضا پیشرو
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

14707: کل بازدید

3 :بازدید امروز

0 :بازدید دیروز

 RSS 

 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
.. .. persian rapper all over the world .. ..
 
رفقام
 
 
حضور و غیاب
 
آوای آشنا
 
اشتراک